torsdag 19 februari 2009

Stina är bra

Sara har åkt på förkylningen Orvar, som många andra denna kalla, trista februarimånad.
Så Stina har fått göra allt själv de senaste två dagarna! All credd till henne!
Jag har jobbat hemifrån så mycket jag orkat, ringt runt med krasslig röst, skickat emails och letat klädställningar.
Stina rapporterar att det tyvärr inte går att genomföra vår plan med att hänga klädstänger från taket, då taket bara smular sönder bara man tittar på det. Nästan..i alla fall om man försöker borra i det.
Så det får bli klädställningar, eller konfektionsställning som det så fint heter.
Men det börjar se ut som en butik nu!
Fortfarande massor att fixa, men det börjar kännas bra. Eller jag känner ju inte så mycket här ifrån hemmets trygga vrå, men Stina låter väldigt glad när jag ringer och ber om att få rapporter.

Några till eventuella designers har tillkommit, och är under förhandling. Det ser mycket bra ut!
Åh, alla gör så fina saker! Jag är mycket imponerad och ser fram emot samarbeten!

så det är dagens uppdatering.

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar