onsdag 11 februari 2009

fixa och trixa

I tisdags fick vi ett mycket bra tillskott till butikens kommande utbud. Eelkje ramlade in på ett bananskal och hade fantastiskt fina kläder och väskor. Både jag och Stina bubblade av glädje!
Vi fick även besök av en målare, som lovade att komma förbi måndag och tisdag nästa vecka och bättra på taket.
Sen fick vi hjälp av Einar att ta bort de fula lysrören som satt i taket i ateljén. Så, någon som är i behov av prima ljusrörsarmatur?

Senare på kvällen mutade jag en annan Eelke ( manlig version) med en afrikansk gryta mot att han fixar med vår kommande hemsida.
Det känns som om vi tänker i samma banor han och jag, och vi ger honom i stort sett fria händer, jag litar på att han gör något bra.
Imorgon ska jag möta en kille som ska kolla på ventilationen, med förhoppning om att vi får någon ventil i dörren, och någon i bakre delen av lokalen.

Må väl,

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar