tisdag 21 april 2009

New Jersey Philharmonics



Tack alla för en fantastiskt fin kväll!
Vi roddade om i butiken och gjorde plats för New Jersey Philharmonics, som gjorde en väldigt bra spelning.
För dig som missade spelningen, finns deras demo att lyssna till och köpa i butiken.
Jag och Stina bestämde att Månadens Gäst alltid kommer att vara något levande. Så det är fritt fram för dig som är eldslukare, DJ, videokonstnär, poet, skådespelare, trapetskonstnär eller något annat att höra av dig till oss om du skulle vilja vara Månadens Gäst.

Sen fortsätter arbetet med hemsidan. Vi har även fått kontakt med en kille som kanske kommer att kunna tillverka en lysande skylt som vi kan ha utanför butiken. Jag tror det kommer bli kalasfint!

Jag har även börjat utforma min nya idé som Smyckesdoktor. Jag kommer att kunna utföra mindre reparationer och förändringar av smycken som du lämnar in.
Kanske har ett lås gått sönder, eller så kan jag förvandla ett ensamt favoritörhänge till en ring eller halsbandsberlock.
Kom in i butiken och prata med mig, så får jag se vad jag kan göra.

Välkomna in i Butik Kubik!

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar